اطمینان خاطر آمریکا به ایران

تعداد بازديد :  
تاريخ : پنج شنبه 3 مهر 1393برچسب:اسد,بشار,بشار اسد,سوریه,,

حکومت بشار اسد تضعیف نخواهد شد !

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز به نقل از خبرگزاری رویترز (Reuters)، امریکا، ایران را در جریان قصد خود برای حمله به داعش در سوریه قرار داده بود.

 

 

یک مقام ارشد ایرانی به رویترز گفت: ایالات متحده، ایران را در جریان قصد خود برای حمله به شبه نظامیان داعش در سوریه قرار داده و به تهران اطمینان داده بود که نیروهای بشار اسد، رئیس جمهور این کشور را هدف قرار نخواهد داد.

 

 

رویترز نوشت: این ارتباط که توسط یک مقام ارشد وزارت خارجه امریکا نیز تایید شده، می تواند نشانه ای باشد که دو دشمن، به آهستگی به سمت سطحی از ارتباط و تماس حرکت می کنند که طی سه دهه گذشته و پس از انقلاب اسلامی 1979 به ندرت مشاهده شده است.

 

 

مقام ارشد ایرانی که نخواسته نامش فاش شود گفت: تهران، مراتب نگرانی خود درمورد اسد را ابراز داشته است. بشار اسد، نزدیکترین متحد منطقه ای ایران بوده و از حمایت های نظامی تهران درخلال جنگ داخلی سوریه برخوردار بوده است.

 

 

وی تاکیده کرد: ایران درمورد موقعیت اسد نگران بود و اینکه هر اقدام نظامی علیه داعش در سوریه، دولت اسد را تضعیف خواهد کرد. مقامات ایرانی در دیدار با امریکایی ها این موضوع را مطرح کرده بودند. این مطلب ابتدا در ژنو مورد بحث قرار گرفت و پس از آن در نیویورک به ایران اطمینان داده شد که اسد و دولتش در حملات علیه داعش، هدف قرار نمی گیرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی